Bellaaa Arkadaşlar tsh değerim 0.05. Yani çok düşük. Bugün endokrine gidiyorum . Benim gibi olup tedavi olan var mi ? Neler yapıldı anlatırsa çok sevinirim 💕
7Mayyyyy Bellaaa dün kan sonuçlarımı aldım benimde baya düşük 0,01 endokrine gidicem ben de gebelik başında 0,7 çıkmıştı gittim endokrine herhangi bir ilaç vs vermedi normal bulmuştu.
tuubaeylulanil Bellaaa bende yarın gidicem sura yok gebeğim dedim ama herkes randevulu hasta dedi sekreterı benımde düşük kadın dogumcum hemen gitmelisin endokrıne dedi evet ne yapılcak orda acaba 🤷🏽♀️
Bellaaa 7Mayyyyy yukarıda biraz önce cevapladim. Hamilelikte böyle şeyler oluyor dedi doktor. Bir de hamilelik boyunca unutmayın kontrol etmeliyiz.
Bellaaa tuubaeylulanil Ben bugün gittim ve 0.05 olan değer 0.89 çıktığı için 15 güne kontrol dendi. Bir de iyotsuz tuz tüketmem gerektiği söylendi. Mutlaka gidilmeli çok önemli.. Ihmal etmeyelim