UrasEgeninannesi Sumeyyebedir hamile olsanda bu kadar erken çıkmaz canım. Erken gebelik testi yapsanda çıkmaz çok çoook büyük ihtimalle. Daha çok var adetine.
Deletedmom320 Sumeyyebedir bence buraya sormak yerine iki üç gün sonra gidip bir kan verin 9 gün varken testten belli olması imkansız gibi bişey bir kaç gün kala bile zor çıkıyor ikidir yazıyorsunuz ama hastaneye gidip lan verme yöntemini düşünün en garantisi
_Mother_ Sumeyyebedir canım 9 gün kala yaptım negatif çıktı 5 gün kala negatif 3 gün kala negatif 1 gün kala varla yok arası bir gölge çıktı ve bugün adetin 2. Günü hala olmadım benimde umudum yoktu sen gibi ama inşallah gebeyizdir
Burcinagiir Sumeyyebedir cankm bu testle görmen için çok erken ben adetim geçmeden erken gbelik testiyle öğrendim bunla yaptığımda negatifti. En garantisi kan vermek
Sumeyyebedir 9 gün var adete sadece yapmamdaki amaç bundan 2 saat önce karnıma bir ağrı girdi basım şiddetli döndü titreme geldi elim ayağım buz gibi oldu o yüzden yaptim
UrasEgeninannesi Sumeyyebedir tansiyonun veya şekerin oynamıştır. Yada stresliysen buna bağlı da yaşamış olabilirsin. Gebelik belirtileri adet yakınken bile kendini çok meydana vermiyor. 5-6. Haftadan sonra başlıyor genelde. Rabbim aratmasın nasip etsin inşallah ama stres olma
UrasEgeninannesi Sumeyyebedir olabilir ki ondandır büyük ihtimalle. Ağzına bişeylerde atabilirsin. Test için erken dediğim gibi olsada şu an çıkmaz. 1 hafta daha geçmeli
Ozgglt_ Benim adetime 1 hafta vardı test yaptığımda çok çok silikti. 3 gün sonra yaptım yine silikti. Sonra kan tahlilinde gebe olduğumu söyledi doktor