Merhaba kızlarr buraya doğum yaptım! Demek isterdim fakat 39. Haftaya girdiğim bu günde Sol ayağımı burktum. Arabaya bineceksen yolun bozukluğundan diye düşünüyorum öyle bi katlandı ki ayak bileğim o an ki acım ve çıkardığım o acı sesler çok kötüydü☹️ İyi ki düşmedim diyorum .. annemlerden çıkmıştık camdaydı onlar da üzülmesinler şimdi panik olmasınlar diye söylemedim de hemen gidelim dedim . Hastanelere gidemiyoruz virüsten dolayı şehir hastanesine gidelim dedik bi baktık çok çok fazla Hasta vardı girmedik. Eve geldim ayağımı yüksek tutup buz koyduk şişmedi şükür ama çok sancıyor üzerine asla basamıyorum parmaklarımı kıpırdatınca ağrı yapıyor ne yapmalıyıııım ?? 😞😞😞