Tugce1803 Slin35 İnşallah bak bol su iç yerinden kalkma duşunu oturarak al yemek falan yapma bi de stres etme hiç bişeyi
Sevcus SelinAli bende Volkan beye gidiyorum ilk doğumunda onda oldu çok memnunum Ben hariç 3 arkadaşında onda doğum yaptı onlarda aynı şekilde
Slin35 Tugce1803 çok sağol canım çok dikkat ediyorum zaten. 3 tane düşüğüm olmuştu. Kan pıhtılaşması çıktı sorunum. Hergün iğnemi de oluyorum. Allahım yardım etsin inşallah artık 🙏
fatosd84 Kunfjvh ben hastaneye değilde özel muhanesi var doktorumun iyi ki tanımışım 7/24 teline ulaşabiliyorum mavileşirde park yaşam ofislerinde yeri adı Zekeriya Güner ücreti 250 lira çok güvenilir terapi gibi çok memnunum tavsiye ederim🙏🏻🤲❤️
Ozgecetindag Leylasultn 55 tl mi muayene ücreti ? Düzgün bir şekilde hastane adını ve hangi semtde oldugunu yazarmısın canım
Leylasultn Ozgecetindag izmir gazmir Özel gazikent tıp merkezi doktorumun adı fahri temiz 55 tl muane ücreti var .
atay DilanDag Aaa biz 1er gün araylayız demekki ☺️ Ben de çarşamba gittim 2 eylülde gidicem tekrar. Sonra acaba haftada 1 mi çağırır yoksa yine 2 hafta devam mı eder sence
prensesim35 Kunfjvh çok çok güzel bi hastane 1 hafta snra randevular açılır cnm tercih edilen bi hastane olduğu için çabuk bitiyor randevular net üzerinden alıyorum ben
DilanDag atay hiç bilmiyorum ki ilk gebeliğim ya duruma göre hareket eder herhalde ama doğumu konuşur sanırım gittiğimiz de🙄
atay DilanDag Bende 37de çatıda karar vericez demişti ama. Sana hiç demedi mi ki bişey çatı muayenesi vs diye de
DilanDag atay yok söylemedi canım daha ama bana çatı muanesi yapmicak sanırım bende idrar yolu enfeksiyonu var, basur var panik atak var bunlar normal doğum için engel teşkil ediyormuş 🤷