Eyluleda
10 temmuzdan beri dişinden ceken bir olarak yazıyorum.
Dolgum kirıldı. 1 diş doktoruna gittim antibiyotik vermekten korktu ama lokal anestezi yapıp kanala başladı ve geçici dolgu ile kapattı. Doktorun yaptigi islem sonrasi ağrım dayanılmaz seviyeye çikti acile gittim. Antibiyotik verdi. Devaminda kulaga ve bogaza vuran disim iyice şişti. Kanal tedavisi yapan doktora 1 dhaa gitmek istemedim. (Çünkü agrimin cok oldugunu soyledigimde bana ne bir antibiyotik ne bir gargara verdi tuzlu su ile gargara yap dedi. Agridan yerlere yatiyorum ve bana tuzlu su diyor!!!) Devaminda baska 1 diş doktoruna gitti. Dişim apse yapmiş intihabi akıttı ve disim rahatladi ayni dönemde kulak burun bogaza da gittim. Kulak burun bogaz doktoru intihaptaki mikrobun kana karismaya basladigini ve cocuga zararli olacagini belirterek 6 adet igne verdi. Igneleri vuruldum. Disim 18 gun idare etti ve tekrar agirmaya basladi. Yine dis doktoruna gittim dogumum yaklastigi icin cekme isleminin uygun olmadigini dusunuyor. (Ins. 13 gun sonra planli sezeryanim var) antibiyotik agri kesici gargara ve karanfil yagi kullaniyorum. Eger intihap yeterince siserse yine akitacagiz. Biraz şişme var bekliyoruz…
(Dişim azı dişi, en sonda, 3 köklü, 1 kökü eğri, ve bitişigindeki disle altinda kist var)
Sizi de beni de Allah kurtarsın…
Mudahalede bulunuyorlar ancak sonucu ne olur bilinmez…