hadiki ikili taramada sorun çıkmadı herşey yolunda peki bebk doğumca otizimli olduğunu öğrenseniz ne yapacaksının bebeğimi öldüreceksiniz bakın ben ilk oğlumda yaptırdım sıkıntı çıktı karnımdan su alındı o evreye kadar iri bir bebek deniyordu sudan sonra gelişimi durdu oğlum ikibuçuk kg doğdu velhasıl gelen sonuç temiz fakat altında bir not yüzde yüz sonuç değildir yazıyor yani giç bir kesinliği olmadığı halde çocuğa nasıl kıyıp aldıracaksınız ki içinizde kıpır kıpır oynayan bir canlı bence gereksiz şimdi yine hamileyim dr dedi ben kabul etmedim ensesini ölçtü burun kemiğine baktı herşey yolunda görünüyor dedi hamilelik zaten başlı başına bir strest birde bu saçmalıkları yaşatmayın kendinize