Arkadaşlar iyi geceler bişey sormak istiyorum hamile olmayanlar happy mom uygulamasını nasıl kullanıyorsunuz yani ilk başlarken sizden bilgiler istiyor ya ben normalde google siteden giriyordum uygulamayi telefonuma indirdim ama hamile değilim uygulama ilk açıldığında bebeğinizin ismi falan diye soruyor yardımcı olur musunuz