Kubrayzccc Tatlım ben normalde Özel Saygı Hastanesine gidiyordum ama çevremde orada doğrum yapıp memnun olmayan insanlar olduğunu farkettim ve doktorum ben sordukça bir şeylere cevap veriyordu. Bilgilendirici ve ilgili olmadıklarını düşündüm. Geçen haftalarda Sancaktepe Şehit İlhan Varank Eğitim Ve Araştırma Hastanesine gittim. Tansiyonum düşmüştü ve gözüm kanlanmıştı. Doktorları acilden gitmeme rağmen aşırı ilgililerde, onlara bir kaç gün önce düştüğümü Saygı hastanesinde ultrasonla kontrol edilip sıkıntı olmadığını söylediklerini söyledim. Biz yinede kontrol edelim dediler. Doktor, asistan, yardımcıları yani başıma en az 4’e yakın kişi toplandı. Ultrasonla baktılar, alttan muayene ettiler, idrar testi aldılar, kan testi aldılar, nts’ye bağladılar. Sonuçlarım temiz çıkana kadar bırakmadılar. Sanırım Devlet Hastanesi olduğu için tedbir almadan göndermediler. Birde orada doğum yapıp memnun olan bir kaç arkadaşım var, aşırı memnunlar. O yüzden Özel Hastanelerin para tuzağı olduğunu düşünüyorum. Artık tek idolüm, Sancaktepe Şehit İlhan Varank Eğitim Ve Araştırma Hastanesi. Muayenelerime orada devam etmeyi düşünüyorum ve Allah nasip ederse doğumuda orada düşünüyorum.♥️