Edanaz Kızlar bugün tam 36haftalık oldum 38de sezeryane alcak dr erken doğum olur mu çok stresliyim okadar değişik duygular yaşıyorum ki aradan 9sene sonra ikinci çoçuğumu alcam kucağıma sanki ilk kez anne olcam 😂sizde de aynı durumlar olıyor mu
feamtrmea Edanaz 3.5 yaşında kızım var 29.haftadayım ama o heyecan hep olacak bence isterse 5. hamilelik olsun hepsi başka başka olacağından hep heyecanlı olacağımızı düşünüyorum❤️😄