Simelwelt Kızlar merhaba allah izin verirse ocakta anne olacağım şu sıralar bebek odası sorunu yaşıyorum ne iyi ne kötü montessori oda takımı alan varmı hani sonrası için şuanlıkanne yanı kullanmayı planlıyorum ama ? Büyüyen beşik kullanan varmı mesela
Babyy1S Simelwelt anne yanı beşik aldim odasıni 1yaşında yapicam bende montessori dusunuyordum fakat ergenlige girdiginde tekrardan oda yapmak gerekicek bu yuzden genç odasi takimi alicam yanlarına korumalik yaptirıcm en mantikli bu geldi
Tatlisannedilekk Simelwelt yatak odamıza küçük anne yanı beşik aldık, odasına da büyüyen beşikli oda takımı aldık daha mantıklı geldi bize. Gündüzleri odasında uyutcam akşamları bizimle
mervoss Simelwelt ben çilekden aldım büyüyen beşik. Şifonyer gardrop ve beşiği 7 8 yasına kadar kullanılabiliyor benim aldıgım ☺️ Ölçüleri oluyor bi küçüğü var 3 4 yasına kadar benimki orta bir büyüğü var bide o da baya büyük gerek duymadım
Nidaapak Simelwelt ben beşik aldım odasını da yaptım monserrio yaptım bende dolap alacaktım fiyatı 700 800 lira gibi bişeydi . Sonra yatağı görünce altında kocaman 3 lü çekmecesi var üzerine de koyup yatağını aldım internet üzerinden halı ve perde sipariş verdim . Hem büyüyünce de kullanabilir hem bebeğim için bi oyun alanı hem de dolap ❤️
Momster Ben kullanmadim ama hepsine baktim. Buyuyen besik mantikli geliyor ama cok kullanışlı olacagini düşünmüyorum. Oda yapsaydim kesinlikle montessori alirdim
Nidaapak Simelwelt internetten almadım ben burda bayisi vardı açıkçası eşim kurabilir mi diye güvenmedim 🙈
Simelwelt Oda yapacak güzel bir odam var bende montessori düşündüm büyüdüğündede bazaalırım üst çatısını falan devre dışı bırakırım diye düşündüm erkek olacağı için 3 kapılı dolap yeterli olur diyolar hemde alan kapanmasın diyorum
Merveosm Benim boş odam vardı çilekten dolap ve sallanan ve sabitlenebilenbeşik aldım 4yasina kadar kullanabiliyoruz. Sonrasında çocuk odası alacağım. Anne yani içinde akşamları ayrıca ufak sallanan park beşik alacagim