Canım ben 17 temmuzda Bayrampaşa kolan hastanesinde doğum yaptım. Doğumdan önce sormuştum ziyaretçi yasak, 1 kadın ve eşin kalabilir demişlerdi. Ama önüne gelen geldi valla hastaneye hiç bisey demediler. Doğumdan sonra Gece bile ziyaretçi geldi bana. Ben sancımı çekerken oda eşimin sülalesiyle doldu kimse ses etmedi keşke ses etmek benim aklıma gelseydi de kovsaydım onların yüzünden sancımı çekemedim hiç rahat edemedim beni sezaryane zorladılar ve sezaryen oldum. Bence hastanene üstüne basa basa sor gelip gelemeyeceklerini. Ben şimdi o hastanenin kapısının önünden geçmem