Bahartkts Meraba kizlar bı kızım var adı mira bı oğlum olcak ins ismini çakır koymak istiyorum sizce güzel mi lakap gibimi duruyor kulağa hoş geliyor mu 😄♥️
sumeyra00 Bahartkts annemin halasının kızının lakabı Çakır bence çok değil birde bizim oralarda Çakır ismini genel de hep köpeklere koyarlar kuzum ondan pek uygun bulamadım
Es0 Bahartkts sen beğendikten sonra kimseye sorma bile bence. Çünkü herkese aynı ismi beğendirmen imkansız. Çakır yerine başka bi isim söylesen emin ol onada bi bahane bulurlar. O yüzden kendini dinle
Bahartkts teletabi canm bende hep hayalimdi bı oglum olursa çakır koycam diyordum şimdi de kararsız kaldım bı kaç kişi kafamı karıştırdı lakap gibi dedi
teletabi Bahartkts kimseyi dinleme bu konuda canım bence. Sonuçta senin evladın kimse karışamaz varsa bir hayalin gerçekleştir
sumeyra00 mervoss ne şekilde söylememi istersin canım ?? Sorulan soruya duyduğum şekilde yanıt verdim seni hangi açıdan rahatsız etti anlayamadım . Ne gereksiz boş şeylere yorum yapıp polemik oluşturmaya çalışıyorsunuz ya
mervoss sumeyra00 ben pomlemik oluşturmaya calısmam direk oluştururum . Köpeğe koyuyorlar falan ne demek burda bebegi iiçin soru sormus. En hassas şey
HamzaMoms mervoss ne alaka ya ! sumeyra00 arkadaş insan gibi tatlı dille belirtmiş usulunce saçmaladınız resmen!
sumeyra00 mervoss sen anlamıyorsun herhalde soru sormuş bende cevap verdim duyduğum bu yönde . Yalan yanlış bişey söylemedim gereksiz ve boş yorum yapıp can sıkma terbiyesizliğin anlamı yok
sumeyra00 mervoss ergen misin nesin ben polemik oluşturmam direk oluştururum falan gerçekten ne tuhafsın ya çok konuşma da başka postlara salça ol
Mapleleaf Kurtlar vadisi gibi geldi kulagima biraz sert bir isim sanki sordugun icin gorusumu soyledim ama sen koymak istiyorsan kimseyi dinleme cnm
Babyy1S Bahartkts isim olarak duymadım soy isim ve lakab olarak duydum sen begendiysen sorun yok ama 20 30 sene sonrası için o senelerde bu tarz isimler eski gibi durmaz mı şimdi ki yilı düşün mesela eski zmane isimler pek koyulmuyor bazı isimler hiç eskimiyor ona lafim yok benm kulaga pek aşina degil hosuma gitmedi 😊
Aylin_16 Canim moral bozmak ya da heves kirmak istemem kesinlikle 🙏🏻 Sadece sordugun icin soylemek istedim isimden cok lakap seklinde oldugu icin yerinde olsam daha anlamli bir isim ararim Allah anali babali buyutsun simdiden 😘
Unlukacar Bahartkts benim eski çalıştığım yerde Çakır abla vardı tabi erkeğede koyulabilir kişilik ve karakter olarak gerçekten 10 numara birisi
gldnn Bahartkts canim. daha cok lakap gibi duruyor cocuk icin ilerisini dusun okula gidecek topluma girecek sonuc olarak kusak degisti eski isimler yok yarin obur gun cocuk sana demesin neden bana bu ismi koydunuz diye ben isim. dusunurken gelecek kusaklari dusunerek koydum en azindan modern olsun diye tabi ki karar senin