Tam bi saat sonra boş gebelik için kürtaja giriyorum,bebeğimin oluşmadığı kesinleşti . Eğer oluşsaymış ikiz bebek sahip olucakmışız .. Kalp atışını duyamadan içimden gidiyor,hayırlısı böyleymiş diyoruz . Allah benim gibi bebeğini oluşmadan ve oluşupta kaybeden herkese sabır versin.Sağlıklı tüm bebişlerimize de uzun ömürler ❤❤ , sağlıcakla kalın.