ayazmoms41 normal ben de üzüldüm strese girmiştim. Ama diyete alıştım hatta daha sağlıklı besleniyorum. 29+5 deyim sadece 4 kilo aldım. Stres yapma tabi insan hamilelikte istediği her seyi yiyor ama şeker yemeye yemeye alışıyorsun. Benim haftada bir sütlü tatlı hakkım var inan bir küçük kase tatlı acayip tatlı geliyor. Yemek istemiyorum. İnsan her şeye alışıyor. Basta beyaz ekmeği, caya seker atmayı kes ve meyve porsiyonlarını küçült tabi hamur işi ve kızartması yok. Zaten doktorun diyetisyene yönlendirir.