teletabi Gizemiklim-04 iki parmağı ile bakıyor canım acısız bi işlem kendini kasma yeterli. Ben hiç hissetmedim
busra2512 Gizemiklim-04 canım 38+3 te çatı muayenesi oldum. Doktor eline eldiven giydi ve jel sürdü parmaklarına 2 parmağı ile alttan muayene etti kendini kasma irkilme derin nefes al diye yönlendirdi hiç bir ağrı sıkıntı yaşamadan bitti benim muayenem. 15 20 sn falan sürüyor yaklaşık
Busraanur Gizemiklim-04 inşAllah canım:) benimkide normal görünüyor inşAllah çok uzatmadan zamanında güzelce doğar yavrularımız🤗
Ebruaybars Bı tek benim mi acıdı bu muayene sırasında acabaa canım çok yandı bnm kastım o yüzden mi bilmiyorum acilmada yok 37+3 te