Merhaba bi sorum olacak bilgisi olan arkadaşlardan cevap rica ediyorum yaklaşık 2 yıllık evliyim yumurtalığımda kist var ve laparoskopi yapılması gerekiyor daha önce laparoskopi olan var mı ? Bursa’da hangi hastane önerirsiniz ve de sonrasında hamile kalan var mı acaba ?