Ben de 38+1 im.Oğlum her an gelebilir ve iki üç gündür boğazımda acı var gün içinde bazen geçiyo ama çoğunlukla var özellikle sabahları.Eğer pozitifsem çok korkuyorum ben de.Doğurdum doğurucam kim bilir nasıl oluyo covid olanların doğumları,nasıl yaptırıyolar hiç bilmiyorum.Onu da geçtim bebeğimle nasıl ilgilenirler bilmiyorum,yavrumu kucağıma alıp besleyebilir miyim,allahım korusun ona bi zararım dokunur mu bilmiyorum.Dün annem ve babam şehir dışından geldi doğum yaklaştığı için,onların vebaline girdiysem o vebalin altından nasıl kalkarım bilmiyorum.Gerçekten rezalet bi durum.Hele ki sayılı günü kalanlar için.Seni çok çok iyi anlıyorum eğer yarın da geçmezse test yaptırıcam.Kaçmamak lazım allah korusun varsa böyle bi şey tedbir lazım.İnşallah yoktur bana da dua edin rezalet haldeyim