Marka olarak değilde nemli tutmak ve çok su 💦 tüketmek lazım. Ben evlenmeden önce de 3 litre su içiyordum hamileleğimde de. 7.aydayız en ufak çatlama yok . Genetik diyorlar ya onunla da alakası yok annem ablam hep çatlamış. Daha hamilelik bitmeden birşey diyemem son ay bile çatlayanları okumuştum burada 🙄 ben krem olarak streacare kullanıyorum. Bitmek üzere tekrar alıcam❤