Mrb öncelikle 1saglikli gebelik ve 3dusugum var kanpihtilasmasi falan hiç bir sorun çıkmadı doktorum histeroskopi yapalım dedi onunda yaptırdık ondada birşey çıkmadı ama doktorum Rahime çizgi attım bebek tutunabilsin diye dedi benim gibi olan varmı düşükler in ardından histeroskopi yaptırıp hamile kalan ve nezman hamile kaldınız acaba🤔