Arkadaşlar merhaba 25 haftalık hamileyim bir haftadır bebeğimin hareketlerini çok net hissediyorum maşallah dışarıdan dokunanbile fark ediyor ama düzenli her saat yada bir kaç saatte bir değil günde 2-3 kere fakat bugün öğlen çok hareketliydi sonra bir kesildi bu saat oldu hala hareket yok böyle oldumu korkuyorum normal mi