Arkadaşlar Bugün doktor kontrolüm vardı ultrason suyum ve bebeğe giden kan akışı iyidi sonra nts girdim aç karnına girmiştim sonra tekrar istedi hareketler haftasına göre bir tık az doktorum sunu sancı verelim dedi ben kabul etmedim çatı muanesi yaptı açılma yoktu henüz ben normal doğum istediğim için doktor yatış vermişken kabul etmedim şuan vicdan yapıyırum ama bebeğimin hareketlerini hissediyorum ne sancım var ne suyum benim gibi durum yaşayan var mı