Rukiiii Merhaba anneler ve anne adaylari😊 Doğum yapalı 16 gün oldu hikayemi paylaşmaya vakıt olmadı ama kısa bi sorum var oğlumun hala göbek bağı düşmedi 16 gündür sizce bu durum normal mi herkese hayırlı kandiller ✋
deletedmom06 Rukiiii bizde yeğenimi götürmüştük aynı durum dan doktor 15 günü geçerse kesin getirin demişti kan aldırlar sarılık başlangıcı dediler korkutmak istemiyorum bizde olan sizde de olacak diye bi durum değil ama sen bi götür istersen canım Rabbim güzel haberler duymanı nasip etsin bian öncede düşsün inşallah
Rukiiii deletedmom06 amin inşallah çok saol aile hekimine gösterdim normal düşer dedi endişe ediyorum ya çok uzun sürdü diyor herkes
deletedmom06 Rukiiii çok mu fazla yıkıyorsun ? Kuru olmadıkça düşmez derler normal de Benim kayınvalidem torun ve cocuklarını göbek bağı düşene kadar siler miş o yüzden 1 haftaya kalmaz düşermiş