Canım bende yüz üstü uyurdum normalde bende 30+4 haftalık hamileyim ister istemez sağ sol ve sırt üstü dönüyorum yani bu elimizde olan bişi dğeil gece ister istemez farkında olmadan şekilden şekile giriyoruz zaten ben gece yatarken sırt üstü yatsam bile yastığımı yüksek tutmaya çalışıyorum 2 yastık kullanıyorum sırt üstü yatsam bile rahatsız olmuyorum