Damla_K busra2512 valla oyleymis pazartesi doktordaydım sancı yok acıkma yok bebe donmemis bile 😂 gayet rahat artık vaktini bekliyor dedi gonderdi 😂
Miniginannesiiii1111 busra2512 mecburi sezeryan olacağım için son 16 Allah’ın izniyle inşallah sağ salim 🤲🏻 normal doğum olabilseydi son 31 gün şükür 35+4
busra2512 Miniginannesiiii1111 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım 🤲 neden mecburi sezaryen oldu
busra2512 Miniginannesiiii1111 bende de hastaneye gidince yüksek çıkıyor tansiyon evde ölçüyorum normal canım
Simamom busra2512 39+0 1 cm açıklıkla beklemece. Her gün Bi umut nişan geldi mi diye wc ye koşanlardanım🤭