bence kafan rahat olacak çok ısrarcı olmayacaksın. Bende çok takıntı yapıyordum kaç defa test yaptım sonuç alamadım artık eşim bana kızdı Herşey Allahtan olursa şükret , olmazsa 2 defa şükret imtihanin olur. Bende gerçekten artık takmamaya başladım olursa olur , olmazsa olmaz dedim ve gerçekten o ay hamile olduğumu öğrendim. Kendini rahat bırak.