Merve-97 Kızlar dun kolaltıma agda yaptım ama 2 3 sefer sürdüm bsy olmaz diyip snra baktım kol altımı kapatamıyorum dun aksama kdr yandı bugun de kıpkırmızı acı yok ama rengi kırmızı kararmasından cok korkuyorum basına gelen varmı nasıl gecer
DaisyMom Merve-97 kremin yoksa soguk uygula canim acisini alsin.Ben kol altimi cekemedigim icin makina kullaniyorum inan hic acitmiyor ya da ayri bir cimbizim var eger coksa ilk oyle azalt.
Busraata33 Merve-97 silverdin kullanma yorumda gördüm yazdım direk Dr sormadan hamileler kullanamaz bu kremi içeriği kortizon içeriyor..hametan sürebilirsin ilaçların prospektüsnü okumadan asla krem dahi kullanmayın.15yaşmdan beri okurum öyle kullanırım ilaçları tavsiyemdir
Hapybaby Eczaneden hematan pomad al canım pişiğe yaraya birebir. Hatta emzirirken oluşan gögüs yaralarına bile derdinin çaresi bu çok rahatlıcaksın 1 günde geçer gider. Hemde devlet karşılıyor yazdırmasanda 7 tl civarında bişey normal alımda.
Merve-97 DaisyMom yok cok degil de pazartesi randevum var temiz olayım cıkması dedim kolaltıma jılette yapsam cogalmıyo az ama yapmaz olaydım