Bronşit olabilirsin git sağlık ocağına kontrol etsinler, bak bende aynı sorunları yaşadım 38. Haftadayım doktor bana sen salak mısın neden ihmal ettin şimdi nasıl doğum yapıcan dedi. Sonra doğum doktoruma gittim sancım çıktı doğuma alalım dedi korktuk kaçtım. Sen git hiç değilse bi antibiyotik verir