Mge127 Merhabalar dogum yapalı 50 gün oldu adet olmadım sizlerde ne zaman oldu ilk hamilelik olduğu için bilemedim doktorum da ilgisizdi zaten soramadım
sntn Mge127 benim annemde bütün çocuklarında aynı şey olmuş emzirmeyi bırakana kadar hiç adet görmemiş
Yakamoz__gul Mge127 ben daha dogum yapmadım ama o herkesin vücut yapısıyla alakalı diye biliyorum. Hemen 2 ay sonra olanda oluyor 8 ay sonra olanda oluyormuş. Senin vücudunun dengesi de oyledir
teletabi Mge127 benim annem abimde 3 ay sonra bende de 6 ay sonra olmuş. Ben daha doğuramadığım için tecrübe edemedim ama yine fikir olsun istedim. Kişiden kişiye değişiyor hemen olanda var 1 sene sonra olanda
Mge127 teletabi yani bilmiyorum kötü bir şey mi hemen adet olmamak? Yoksa normal mi bu durum bilmiyorum
teletabi Mge127 normal canım benim sonuçta vücudun adaptasyon süreci var rahmin kendini toparlama süreci var