emineserkan2020 bende belirti var yinede doğuramıyorum. Sancıları hissetsen gelicek diyo doktorum ama ben hissetmiyorum. 9 gün oldu nişanım geldi,nst de sancım var rahim ağzım yumuşamış silinmiş yarısı bebeğin başını eliyle hissetti açıklık muayenesinde aşağı inmiş artık iyice dedi 2 cm açıklıkta tıkandık bekliyoruz bakalım 🤦🏼♂️Suni vermek istemiyorum sana diyor kendi sancını bekliycez dedi. Yarın kontrolüm var inşallah güzel bi haberle dönerim