Busrakotan canım ben reglime 4 gün varken bileğim için hastaneye gittiğimde doktor gebelik sordu bende şüpheli demiştim çünkü 6 gün varken evde test yaptığımda çıkmamıştı o yüzden şüpheli demiştim ve tesadüf bir şekilde öğrenmiştim betam 8,57 çıkmıştı inşallah şeninde vardır rabbim gönlüne göre versin 🤲🏻