Doğum sonrası kanama sezeryandada normal doğumla aynımı acaba .. normal adetin ilk 2 3 günü gibimi geliyor hep kan acaba .. sezeryan sonrası dependmi aldını hastane için hasta pedimi yoksa normal pedler yeterlimi oluyor ? Depend iyi galiba ama yara yerine baskı yaparmı yada oranın nemli kalıp iyileşmesini geciktirirmi 🙄 ne alcam bilemedim