Merhaba 🌸 Bebeğim için beşik ve bebek arabası araştırmalarına başladım. Sizlerin de güzel tavsiyelerine ihtiyacım var. Bebek arabası için travel sistem kullanışlı mı? Hangi markayı önerirsiniz? Beşik için de şu an hazırda baza, yatağı var. O yüzden sepet beşik mi alayım yoksa yine de 2-3 yaşına kadar bazada yatamaz sepet beşiğe de sığmaz anne yani beşik mi al dersiniz? Kafam çok karışık 🙇🏻♀️ çok teşekkürler şimdiden 🌸