Merhaba Arkadaşlar, bundan 3 Hafta önce sanci cekerek Hastaneye acil gittim, ve sağ tarafimda bir ağri vardi anlatilmaz yani cok kötüydü… bana idrar yolu tikanikliği var dediler ve ilac tedavisi oldum. Agrilar bir süreligine azaldi ama hala o sanci hafiften geliyor bana
.. aranizda böyle ağriyi yaşayan var mi ? Doktor bana Hamilelikte cok sIk yaşanilan bir durum dedi.. ve erken doğum riski olduğunu söyledi..
Allah yardimcimiz olsun, böyle ağri cekenlere Rabbim şifa versin 🙏❤🤰