Arkadaşlar merhaba ben 24 haftalık hamileyim gün içerisinde çok sık idrara çıkıyorum afedersiniz 2.3 damla geliyor tekrar 5 dk sonra yine 2. 3 damla oluyor haftaya doktor kontrolüm var kontrolü beklemeden doktora gitmelimiyim 25. Haftamda şeker yüklemesi yapılacak. Başına gelen varsa lütfen cevaplarmısınız