Herkese merhaba. Ayrıntılı ultrasonda çok küçük mm açılma görüldü çok şükür şuan 32. haftaya sorunsuz geldik bu hafta kontrolde devlet hastanesinde ki doktor açılma kapanmış dedi ama özelde ki doktorum açılmanın kapanmayacağını hatta bebek baskı yaptıkça daha da artacağını söyledi benim gibi bu sorunu yaşayan var mı bu arada erken doğum riskine karşı progestan fitil kullanıyorum