Srhtzlyh Efa34 15 haftalıkken %75 kız dedi. 17+6 da bizim bıcırık göstermedi sakladı kendini. Doktorum kıza benziyor dedi yine ama kesin bişey demediği için beklemedeyiz ayrıntılıyı bekliyorum bakalim😊