Gebelik şekerim cikti insilün kullanıyorum tam kırk haftaliğim bebegim 4 kilo olmuş devlet hastanesi 4 olursa sezeryanla almak zorunda kalırım dedi bugün gittim 4 kilo oldu doğumunu ilaçla başlatcaz iki gün sürebilir bu Sünni cancı gibi değil dedi denemek zorundayım normal doğmu olmazsa sezeryan yapicam dedi başına gelen varmı özelde sezeryan oliyimmi takip altında 42. Haftayı beklesemmi 4 kiloyu gecik normal doğum yapan varmı bende kiloluyum bilemedim napcagimi