Peldabalik Merhaba iyi akşamlar kizlar 32+4 günlük hamileyim ve bebegin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum yaaa normal mi seseryan yerimde oynuyor kıpır kıpır arada kasık ağrısı da oluyor ama şiddetli değil var mı benim gibi olup erken doğum riski olan
Peldabalik Gonay benimde erken doğum riskim yok ama böyle olup erken doğum olur mu korkusu yaşadığım için böyle olan var mı diye merak ettim
Gonay Peldabalik sanmıyorum ya aşşagıda hissetmen gayet normal bnc.arada bnde orada hıssedıyprum cnk.dün kontolum vardı hersey yolundaydı şükür