7+3 hamileyim fakat kabizim doktor duphalac önerdi ama daha doğal yolla çözmek istiyorum pekmez,armut,sebze, kefir kullanıyorum ama afedersiniz bunlara rağmen 4 günden aşağı çıkamıyorum ve bilirsiniz ki çok zorlanıyorum korkmaya başladım artık birde probiyotik kullananlar varmış ne kullandınız? nasıl kullandınız? bilgi verebilir misiniz?