Kalbi güzel annelerden dua beklerim pazartesi evimiz satışa çıkacak ihale usulu ile inşallah çok yükselmez ve biz alırız hayırlısıyla 33 haftalık gebeyim birde kızım var eğer alamazsak evi taşımak zorunda kalacağız şuan bana yardıma gelecek tek bir kişi bile yok çalışıyorum da o kadar gözüm korkuyor ki şu aşamada ev taşımaktan hakkımızda bu ev hayırlı ise inşallah bizim olur Amin🤲🏻🤲🏻🤲🏻