Canım o doktor yeni geldi hastaneye bi hasta ile konustum memnun olmadıgını doktorunu degistirdigini söyledi. Asistanıyla da görüşmüştüm kendisinin tanıdıgım icin, cok önermedi açıkcası. Eğer medicine a gideceksen nuriye ya da yasemin hanıma gitmeni öneririm