iyi akşamlar 🙋🏻♀️ 50×90 ölçülerinde sepet beşik aldım içinde incecik sünger yatağı vardı onu kullanmam. Yalnız oval olduğu için asla uygun yatak bulamıyorum hiç bi marka da özel yapmıyo. Yatak üreten bi imalatçıya gittim bugün oval olduğu için yaylı yapamicağını söyledi. Siz ne kullandınız?