Selam kızlar bende bir doğum hikayesi patlayım dedim ama uzun uzadıya yazmaya gerek yok aslında muhteşem bir his yeterli olur bence 🤗 40. Haftamda perşembe günü son kontrolüme gittim ne sancı ne ağrı hiç gelecek gibi durmuyordu doktorum pazartesi hazırlıklı gelmemi sancın olursa suni yoksa sezeryan alırız riske atmayız dedi. Bende merakla Pazartesini bekliyordum, pazar gecesi oldu gece 3 lavaboya gittim baktım pıhtı gibi birşey gelmiş ardından da azcık su ve sildiğimde pembemsi renk oluyordu peçete tabi panik yaptım ben biraz birşey mi oluyor diye peşine de sancılar gelmeye başlayınca aha dedim beklenen an uyumaya çalıştım zaten sabah doktora gidicem diye ama içim içimi de yiyor bi yandan. Neyse geceyi sabah ettim saat 8 de hastaneye gittik doktorumuz 9 da geliyor beklemeye başladık ama artık sancıdan kıvranıyorum. Nstye bağladılar hiç görmedğim eşiği gördüm 20 lerde çıkan eşik 60 ları geçti bende şaşırdım. Sonra doktorum geldi açılmama baktı dedi 3 cm açılma var hemen yatış yapalım. Yatışımızı verdi sonra suni sancı bağladılar bu şekilde 5-6 cm sonrasında 7-8 cm derken 9cm le doğumhaneye girdim ama tedirginim ilk doğumum yapabilir miyim ne olur diye endişelendim. Saat 12 lerde girdiğim doğumhaneden 12.59 da çıktım çok şükür kazasız belasız atlattık.Kendimi çok sıktığım için yavrum mor çıktı çok korktum birşey oldu diye ağladığını görünce rahatladım hele ten temasında gözyaşlar tutulmuyormuş annelik içgüdüsü hemen harekete geçiyormuş öptüm kızımı ve hemşireler temizlemeye götürdü.Sonrası mis kokulu kuzumu kucakladım Zorlandımmı evet zorlandım çünkü kızım 3800 gram doğdu ve çatı muayenesinde 3300 seni zorlar demişti doktorum şansıma ultrasyon cihazı değişince ölçümde bir hata oldu o yüzden beklenmedik bir kiloyla geldi sağlığı yerinde gerisi önemli de değil artık. Ne zaman gelecek diye beklerken gerçekten onlar zamanını ayarlıyorlar demek Allah tarafından 🤲🏻 Şuan 3 günlüğüz gözümü ondan alamıyorum canım kızım iyiki doğurmuşum inanın her türlü acıya ağrıya değiyormuş isteyen herkese nasip olsun inşallaah 🤲🏻🤲🏻 Daha fazla uzatmama gerek yok hayırlı doğumlar tüm bekleyen annelere 🤲🏻