HilalG Kızlar 30+4 olduk ama bi kaç aydır kalbime baskı yapılıyormuş gibi hissediyorum biraz yürüyüp yana yatınca geçiyor ama sonra tekrar geliyor ara ara yokluyor böyle ve beni çok darlıyor bebek sıkıştırıyor sanırım sizde de oluyor mu?
Arya12 HilalG bende de ara ara oluyor canım kalbim ağzımda atıyor gibi falan oluyor normaldir diye düşünüyorum
HilalG Arya12 çarpıntı gibi değil de sanki kemiklerimi kırıyorlar çok değişik şeyler ya Hayırlısıyla bi doğsa 🙄
HilalG Arya12 yaa beraber gidiyoruz 🤭Az kaldı az 30 dan sonrası su gibi gelir geçer artık 6 ay prenses gibi hamilelik yaşadım son 3 ay zorlucak gibi 🙈
HilalG Arzumms Sende ebrar duruyu arzuuğğ o hamur gibi yanaklarından kollarından 😂iz yapmadan ama lütfen ahahahah🤭😂😂