bugun sabah kahverengi leke gördüm pencerede gittim hastaneye ultrason baktılar alttan baktılar ve cati muayenesi yaptılar açılma yoktu nst ye bağladılar biraz sancı çıktı ama ben birşey hissetmiyordum sonra serum verdiler bitince tekrar nst ye bağladılar bu sefer sancı çıkmadı eve geldim.. doktora sordum bu nisan mi diye olabilir dedi kesin emin olamıyor mu doktorlar acaba? 35+3 um bu arada