Mrb arkadaslar iki haftadır biraz sıkıntılı geçiyor hamileliğim siyaha yakın akıntı geldi acile gittim nstde biraz sancı çıktı pruloton iğne yapıldı eve geldim iki hafta geçti az evvel tekrar az bişey kahverengi lekelenme olmuş başına böyle bişey gelen var mı yatıyorum hiç kalkmiyorum dikkat ediyorum ama lekelenme oluyor nstde de sancı çıkınca acaba erken mi doğacak diye korkuyorum😢