[bilinmeyen] bilmediğiniz bişey hakkında korkmayın bence benimde ilk gebeliğim bende normal doğum yapmayı çok istiyorum bebeğim ve benim için sağlıklı okucaksa eğer. Mesela yıllar önce bir yiyecek hakkinda on yargim vardı tadı iğrenç derdim bi kere tattim ve şuanda en sevdiğim yiyecek hergün yemek isterim, suanda fikrim var cunku deneyimledim. Aklınızdan çıkarın kötü fikirleri olumlu düşünün Allah'ın bize doğum sırasında yardım edeceğini evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alacağımızı düşünüyorum ve hep dua ediyorum. Olur da sezaryan olmak zorunda kalırsam bunda da bir hayır var dicem. 😊