Kızlar iyi akşamlar bugün 6 haftalık olduk. henüz doktora gitmedim beta değerlerimin yükselmesini bekliyorum. Size bir sorum olcak kasıklarıma ara ara ağrı giriyor bir hareket yapsam hemen İgne gibi batma oluyor. Karnımın alt tarafları çok gergin . Bugün sol kasıgımın müzerine elimi koydum biraz bastırıp gezdirince küçük bi şey elime geliyor sanki fındık gibi yumru o taraf daha çok agrıyor. anlayamadım sizce neden Böyle oluyor ?