1 hafta önce dogum yaptım öncesinde hiç bişey kullanmamıştım belki yara olmaz diye düşünmüştüm 🙈 yanılmışım anında yara oldu kabuklandı canımdan can gitti inanın dogumdan daha zor o gögüs yarası aklım çıkıyodu sağ gögsümü emicek diye tabikide herkeste farklı olur ama 1 hafta o lanolinmidir nedir tam bilmiyorum ismini o kremi kullandım yine biraz yumuşattı ama fazla faydasını görmedim hemen gümüş kapak aldım ve 1 gecede yaram iyileşti dünya varmış dedim kremin faydasını görmeyen kesinlikle gümüş kapaklara yönelsin