Ebrgnclk Merhaba anne adayları iyi akşamlar.. 4d ayrıntılı ultrason sonucum sonrasında günlük 100 mg coraspin kullanmaya başladık. Sizlerden de kullananlar oldu mu? Çok endişeliyim..
anneadayi-emly Ebrgnclk merhaba.. ben görselin kullanmadım ama ona benzer ecoprin kullandım 150 mg gun de bir tane.. detaylı ultrasonda plesentamda kan gölleri olduğu ortaya çıktı.. herhangi bir pıhtılaşmayı onlemek icin verdi doktorum. 34. Haftama kadar kullandım.. suan 36. Haftamdayım.. herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
Twinhatice Ebrgnclk bende gebeliğin basından beri kullanıyorum 9+4 deyim bi sıkıntı yok çok şükür, tok karna iç ama mideye etki yapıyormuş
Sonhamilelik Ebrgnclk ikinci gebeliğim ikisindr de başından başlayıp 32 ya kadar kullandım.gayett sağlıklı ilk çocuğum.bebeğe giden kan akışını olumlu etkiliyor doktorun demiş zaten içşn rahat olsun.kafana göre kullanmıyorsun sonuçta.ben de ilkinde korkmuştum biley olur mu diye çok şükür:)
Tuagca ben kullandim kan sulandirmak için. Doktor vermisti su an 26 hafta hamileyim sukur bit problem yok canim bebis gayet saglikli
monaroza Ebrgnclk Bende ikili testten sonra 23. haftamda kullanmaya başladım aynı 100 mg damar direnci riski çıktı o yüzden verdi önlem amaçlı ben de çok korkmuştum önce ama doktorum anlattı iyice çevreme de çok danıştım şimdi içim rahat daha ne kadar kullanacağım belli değil ilerleyen kontrollerde belli olacak
UrasEgeninannesi Ebrgnclk 35.haftaya kadar kullandım. Zararlı bişey olsa vermezler zaten merak etme canım. Çoğu gebe kullanıyo
Yasemin-ya Ebrgnclk endişelenecek bi durum yok bende kullandım hamile kalmadan önce başladım ve 3 ayın sonunda bıraktım iğneyle devam ettim
Ebrgnclk Cokkk teşekkür ederim içimi rahatlattınız. 😇😇 sürekli içimde endişe oluyor, bir de damardaki kan akımı nedeniyle bebekte engel olur mu diye de korkutanlar oldu açıkçası ondan dolayı da çok endişelendim, ama sonuçta 4d ultrasonda herşey çıkıyor dimi